StPr/25/0520
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
- konstruowani i realizacja strategii rozwoju podległego wydziału,
- kompleksowa realizacja oraz nadzór nad procesem zakupów zachodzącym we wszystkich jednostkach organizacyjnych firmy poprzez jego optymalizację w wymiarze kosztowym, jakościowym oraz czasowym,
- zabezpieczenie dostaw materiałów, surowców, towarów handlowych, w celu zapewnienia ciągłości pracy w poszczególnych wydziałach i działach przedsiębiorstwa,
- przygotowywanie niezbędnych raportów i analiz na potrzeby przełożonych,
- planowanie, rozdzielanie i nadzorowanie pracy zespołu wydziału w sposób umożliwiający optymalną realizację zgodnie z przyjętą strategią i obowiązującymi standardami, rozwijając kompetencje swoje i podległych pracowników.
Miejsce pracy:
19-335 Niedźwiedzkie 1B, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "Plastimet" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, inne
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Kurzątkowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail