StPr/25/756
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 12 000 PLN
Zakres obowiązków:
•prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz poszczególnych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w Starostwie Powiatowym w szczególności w ramach zamówień publicznych:
- do których mają zastosowanie przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- do których, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych nie mają zastosowania,
•prowadzenie rejestru zamówień publicznych dla postępowań:
- od 30 000 złotych netto do 130 000 złotych netto,
- powyżej 130 000 złotych netto,
•przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Regulaminem udzielania zamów
Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - exel, word, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- [Inne] : co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym
Inne wymagania:
[Inne] : co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Niedzialkowska
Nr telefonu:
25 759 87 36
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail