StPr/25/05214
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
+ dodatek miesięczny w wysokosci 1000 zł brutto, dodatek stażowy, dodatek motywacyjny w wys. 20-50%
Zakres obowiązków:
praca w systemie e-opieka, nadzór nad podległymi pracownikami, prowadzenie zajęć terapeutycznych.
Miejsce pracy:
Al. Wilanowska 257, 02-730 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
CENTRUM ALZHEIMERA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - lata: 3)
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Wymagania: wykształcenie wyższe (terapia, pedagogika), 3 lata doświadczenia zawodowego, umiejetność pracy w zespole, książeczka sanepid, bardzo dobra znajomość języka polskiego. Praca w godz. 08:00-16:00. Zgłoszenia: Tel. 797319059 e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe (terapia, pedagogika), 3 lata doświadczenia zawodowego, umiejetność pracy w zespole, książeczka sanepid, bardzo dobra znajomość języka polskiego. Praca w godz. 08:00-16:00. Zgłoszenia: Tel. 797319059 e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
797319059
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail