StPr/25/0149
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 800 PLN
Zakres obowiązków:
Kierowanie działalnością Dziennego Domu Senior + (DD Senior+) zgodnie z przepisami prawa.
Kierowaniem Domem w szczególności poprzez wydawanie zarządzeń, instrukcji, regulaminów, procedur, poleceń służbowych.
Określenie celów i zadań DD Senior + oraz ich realizacja.
Przeprowadzenie rekrutacji kadry DD Senior +.
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem Domu między innymi poprzez: ustalanie szczegółowego zakresu czynności zatrudnionych pracowników, nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków służbowych przez pracowników DD Senior +.
Przeprowadzenie procesu rekrutacji uczestników.
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji DD Senior +.
Przygotowanie, realizacja oraz nadzorowanie programów zajęć z uczestnikami DD Senior +.
Weryfikacja programów i metod prowadzenia zajęć
Nadzór nad sprawowaniem opieki medycznej i psychologicznej nad uczestnikami Domu.
Diagnozowanie i ustalanie potrzeb osób, będących uczestnikami DD Senior + oraz ich rodzin; dostosowanie działalności Domu do rozpoznanych potrzeb i wyznaczanie form aktywności Seniorów.
Organizacja wyjazdów o charakterze edukacyjno-rekreacyjnym poza siedzibę DD Senior +.
Organizacja prelekcji, zajęć i imprez z udziałem zaproszonych gości.
Nadzór merytoryczny nad przebiegiem animacji, opieki i poszczególnych zajęć prowadzonych w DD Senior +.
Współpraca z organami samorządu, instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami, służbą zdrowia, pracodawcami oraz osobami fizycznymi w celu realizacji zadań DD Senior +.
Dokonywanie czynności prawnych i faktycznych związanych z funkcjonowaniem DD Senior + w stosunku do organów, instytucji, osób fizycznych, prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
Zawiązywanie partnerstw z instytucjami mogącymi wspierać działalność DD Senior +.
Reprezentowanie DD Senior + na zewnątrz i dbanie o jego wizerunek.
Opracowywanie projektu budżetu i sprawozdań z jego realizacji oraz innych sprawozdań i informacji z realizacji działań Domu.
Współdziałanie z Radą Gminy i Wójtem w celu efektywnego wykonywania zadań DD Senior + w szczególności poprzez: przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w zakresie działalności i funkcjonowania DD Senior +, rozeznawanie i sporządzanie wykazu potrzeb Seniorów mieszkańców gminy, informowanie Wójta o zagrożeniach problemami społecznymi w środowisku Seniorów, opracowywanie programów w zakresie rozwiązywaniu problemów Seniorów mieszkających w Gminie.
Zadbanie o wyposażenie DD Senior + niezbędne do prawidłowej działalności Domu.
Wykonywanie czynności nieprzekraczających zakresu zwykłego zarządu mieniem powierzonym DD Senior + przez Gminę.
Miejsce pracy:
32-415 Raciechowice 197, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciechowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- Wymagany co najmniej trzy letni staż pracy w pomocy społecznej.
Inne wymagania:
Wymagany co najmniej trzy letni staż pracy w pomocy społecznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Róg
Nr telefonu:
12 37 25 211
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) CV z informacjami o wykształceniu i przebiegu pracy zawodowej, opatrzone własnoręcznym podpisem, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopia dyplomu ukończenia studiów, kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach); 4) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 5) oświadczenie kandydata, że posiada obywatelstwo polskie; 6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie; 7) dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wszystkie kopie dokumentów powinny posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę : stwierdzam zgodność z oryginałem, wraz z datą składania oświadczenia.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Nabór do 6 marca 2025 r., Godziny : 7.30 - 15.30