StPr/25/0833
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
zł brutto zasadnicze od kat. XV - 6500,00 zł dodatek funkcyjny: 1200 zł + dodatek za wysługę lat od 5% do 20%; + raz w roku dod. wynagrodzenie roczne. Wynagrodzenie uzależnione jest od wykształcenia, stażu pracy, stanowiska w straży gminnej.
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) kierowanie pracą Straży Gminnej, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników w zakresie zadań wynikających z przepisów ustawy o strażach gminnych oraz inny ch przepis ów związanych z pracą straży gminnych i prawa miejscowego,
2) planowanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Straż Gminną, dysponowanie środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności z tytułu ich prawidłowego wydatkowania ,
3) p rzydział umundurowania zgodnie z obowiązującymi normami oraz prowadzenie ewidencji
wydanych sortów mundurowych, a także wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego ,
4) s porządzanie miesięcznych planów pracy Straży Gminnej,
5) s porządzanie okresowych sprawozdań z działalności Straży Gminnej,
6) p rowadzenie dokumentacji związanej z dysponowaniem samochodem służbowym (karty drogowe, rozliczenia paliwa, ubezpieczenia, naprawy) ,
7) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
8) kontrola i podejmowanie stosownych działań w stosunku do właścicieli, zarządców,
administratorów nieruchomości w zakresie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności:
a) wyposażenia nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów stałych i płynnych oraz tabliczkę z numerem porządkowym nieruchomości,
b) posiadania umów i dowodów opłat dotyczących usuwania odpadów,
c) usuwania odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości,
d) oczyszczania ze śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych
wzdłuż nieruchomości,
e) kontrola stanu czystości i estetyki miejsc publicznych,
f) kontrola utrzymania czystości, porządku i przestrzegania prawa na drogach publicznych,
g) kontrola przestrzegania ładu i porządku w punktach sprzedaży napojów alkoholowych
oraz w ich najbliższym otoczeniu,
9) prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, w tym m.in. kierowanie
wniosków o ukaranie do właściwych organów,
10) z abezpieczanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc
zagrożonych takim zdarzeniem,
11) k onwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych na
potrzeby gminy ,
12) współdziałanie z organizatorami imprez, zgromadzeń i uroczystości gminnych w zakresie ich
zabezpieczenia ,
13) w spółpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu gminy poprzez asystowanie przy
czynnościach służbowych pracownikom administracji samorządowej w uzasadnionych
przypadkach,
14) podejmowanie działań interwencyjnych na podstawie skarg i wniosków mieszkańców,
15) współpraca ze stanowiskiem ds.zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych, ochrony p.poż. w zakresie:
a) p rzygotowania i utrzymania w aktywności planu funkcjonowania gminy, w warunkach
wewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
b) przygotowania i utrzymania w aktywności planu stałych dyżurów, planu akcji kurierskiej oraz innych dokumentów związanych z przygotowaniem systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,
c) przygotowania służby zdrowia na potrzeby działań obronnych w zakresie planu zastępczych miejsc szpitalnych,
d) przygotowania planu ćwiczeń obronnych,
e) przygotowania planu obrony cywilnej gminy,
f) przygotowania planu ewakuacji ludności oraz uczestniczenia w organizacji ewakuacji ludności w stanie zagrożenia,
g) przygotowania planu przeciwpowodziowego gminy oraz prognozowanie działań na wypadek wystąpienia zagrożeń miejscowych,
h) przygotowania i utrzymania w aktualności planu zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy:
Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Kobylance
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja,prawo,ekonomia, zarządzanie bezpieczeństwem
- prawo jazdy kat.B
- 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym), 5) uregulowany stosunek do służby wojskowej, 6) nienaganna opinia, 7) wykształcenie wyższe; preferowane kierunki to: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie bezpieczeństwem, bezpieczeństwo wewnętrzne , 8) staż pracy - minimum 5 lat (w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku) , 9) posiadanie prawa jazdy kategorii B, 10) przedstawienie koncepcji pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem , 11) znajomość przepisów prawa: a) ustawa o samorządzie gminnym, b) ustaw y o strażach gminnych, c) ustaw y Kodeks postępowania administracyjnego, d) ustaw y Kodeks wykroczeń, e) ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, f) ustawy o finansach publicznych, g) ustawy o obronie Ojczyzny, h) ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, i) przepis ów wykonawczych do ww. ustaw, 12) znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word i Excel) , 13) dyspozycyjność, 14) predyspozycje osobowościowe umiejętność planowania i organizacji pracy, kreatywność, samodzielność, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres. 2. Wymagania dodatkowe: 1) ukończone z wynikiem pozytywnym szkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich), 2) doświadczenie zawodowe w organach zapewniających bezpieczeństwo publiczne
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym), 5) uregulowany stosunek do służby wojskowej, 6) nienaganna opinia, 7) wykształcenie wyższe; preferowane kierunki to: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie bezpieczeństwem, bezpieczeństwo wewnętrzne , 8) staż pracy - minimum 5 lat (w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku) , 9) posiadanie prawa jazdy kategorii B, 10) przedstawienie koncepcji pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem , 11) znajomość przepisów prawa: a) ustawa o samorządzie gminnym, b) ustaw y o strażach gminnych, c) ustaw y Kodeks postępowania administracyjnego, d) ustaw y Kodeks wykroczeń, e) ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, f) ustawy o finansach publicznych, g) ustawy o obronie Ojczyzny, h) ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, i) przepis ów wykonawczych do ww. ustaw, 12) znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word i Excel) , 13) dyspozycyjność, 14) predyspozycje osobowościowe umiejętność planowania i organizacji pracy, kreatywność, samodzielność, wysoki poziom komunikacji interpersonalnej, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres. 2. Wymagania dodatkowe: 1) ukończone z wynikiem pozytywnym szkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich), 2) doświadczenie zawodowe w organach zapewniających bezpieczeństwo publiczne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Bajsarowicz
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) l ist motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) koncepcja pracy na stanowisku objętym ogłoszeniem, 4) kserokopie świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, 5) w przypadku posiadania kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w organach zapewniających bezpieczeństwo publiczne poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, 6) w przypadku posiadania ukończonego kursu kserokopia świadectwa ukończenia szkolenia podstawowego dla strażników gminnych (miejskich) poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata, 7) o świadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem: a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego, b) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, c) o korzystaniu z pełni praw publicznych i nienagannej opinii, d) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, e) o uregulowanym stosunku do służby wojskowej, f) o posiadaniu prawa jazdy kat. B, g) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy h) staż pracy - minimum 5 lat (w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku) Kandydaci dopuszczeni do naboru na wolne stanowisko zobowiązani są do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej dokumentów w celu potwierdzenia przez Komisję Rekrutacyjną danych zawartych w oświadczeniu tj. dowodu osobistego, książeczki wojskowej, prawa jazdy. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera na adres Urząd Gminy Kobylanka, ul. Szkolna 12 lub osobiście w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Gminy Kobylanka w terminie do dnia 1 6 .0 9 .202 5 r. ( liczy się data wpływu do urzędu gminy) Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Komendant Straży Gminnej w Kobylance"
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta