StPr/25/1661
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze 6500 - 7500 zł brutto + dodatek stażowy + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej zgodnie z obowiązującymi przepisami praw;
2. Koordynowanie współpracy z instytucjami wykonującymi zadania w zakresie ochrony spokoju, porządku i bezpieczeństwa publicznego;
3. Nadzór nad prowadzeniem postępowań wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez mieszkańców;
4. Sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Straży;
5. Reprezentowanie Straży na zewnątrz;
6. Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
7. Kontrola i podejmowanie stosownych działań w stosunku do właścicieli, zarządców, administratorów nieruchomości w zakresie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności:
a) wyposażenia nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów stałych i płynnych oraz tabliczkę z numerem porządkowym nieruchomości,
b) posiadania umów i dowodów opłat dotyczących usuwania odpadów,
c) usuwania odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości,
d) oczyszczania ze śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości,
e) kontrola stanu czystości i estetyki miejsc publicznych,
f) kontrola utrzymania czystości, porządku i przestrzegania prawa na drogach publicznych,
g) kontrola przestrzegania ładu i porządku w punktach sprzedaży napojów alkoholowych oraz w ich najbliższym otoczeniu;
8. Czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym;
9. Współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
10. Zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
11. Współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
12. Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
13. Informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym
i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi.
Miejsce pracy:
76-024 Świeszyno 15, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Świeszyno
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letni staż pracy; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym); - nienaganna opinia; - posiadanie prawa jazdy kategorii B; - uregulowany stosunek do służby wojskowej; - znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o strażach gminnych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy Kodeks wykroczeń, ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; - znajomość obsługi komputera ( znajomość programów WORD i Excel) Wymagania dodatkowe: - preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe, administracja , nauki społeczne; - ukończone z wynikiem pozytywnym szkolenie podstawowe dla strażników gminnych/miejskich; - umiejętność praktycznego stosowania przepisów; - umiejętność opracowywania aktów prawnych; - umiejętność zarządzania czasem i informacją, umiejętność pracy - w zespole, identyfikacja z instytucją, bezstronność, rzetelność, dyskrecja, sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, cierpliwość, asertywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres. - umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, - postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letni staż pracy; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym); - nienaganna opinia; - posiadanie prawa jazdy kategorii B; - uregulowany stosunek do służby wojskowej; - znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o strażach gminnych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy Kodeks wykroczeń, ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; - znajomość obsługi komputera ( znajomość programów WORD i Excel) Wymagania dodatkowe: - preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe, administracja , nauki społeczne; - ukończone z wynikiem pozytywnym szkolenie podstawowe dla strażników gminnych/miejskich; - umiejętność praktycznego stosowania przepisów; - umiejętność opracowywania aktów prawnych; - umiejętność zarządzania czasem i informacją, umiejętność pracy - w zespole, identyfikacja z instytucją, bezstronność, rzetelność, dyskrecja, sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, cierpliwość, asertywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres. - umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, - postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, 12:00 - 20:00, pierwsza umowa na czas określony 12 miesięcy docelowa na czas nieokreślony, umowa miejsce pracy siedziba 76-024 Świeszyno 15 / teren gminy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Świeszynie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Świeszynie