KOMENDANT STRAŻY MIEJSKIEJ - NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

KOMENDANT STRAŻY MIEJSKIEJ - NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 8 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1384

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 500 PLN

Zakres obowiązków:
Ogłoszenie - Burmistrz Czechowic-Dziedzic ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w jednostce organizacyjnej Gminy Czechowice-Dziedzice.

Zadania:
- zorganizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zarządzanie kadrami i mieniem Straży
- sprawowanie i organizowanie systemu nadzoru i kontroli wewnętrznej,
- kierowanie gospodarką finansową Straży,
- wydawanie zarządzeń i poleceń służbowych w zakresie kierowania Strażą,
- kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań Staży Miejskiej,
- współdziałanie z właściwymi podmiotami działającymi w sferze bezpieczeńśtwa i porządku publicznego,
- organizowanie zadań w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
- udzielanie informacji interesantom oraz przyjmowanie interwencji mieszkańców,
- sporządzanie niezbędnych zestawień, analiz i sprawozdawczości,
- realizacja innych zadań i obowiązków, zgodnie z ustawą o strażach gminnych wraz z aktami wykonawczymi i aktami prawa miejscowego.

Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od PN do PT.
Umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.

Miejsce pracy:
NIEPODLEGŁOŚCI 35, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie

Pracodawca:
STRAŻ MIEJSKA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy kategorii B
  • Wymagane: -posiadanie obywatelstwa polskeigo, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać sięosoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, - posiadanie nienagannej opinii, - posiadanie stanu zdrowia psychicznego i fizycznego pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - uregulowany stosunek do służby wojskowej oraz - wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia) - prawo jazdy kat. B - znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o strażach gminnych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy Kodeks karny, ustawy Kodeks postępowania karnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. - cechy osobowości: komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz właściwy stosunek do klientów, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie, systematyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, odporność na stres. - Umiejętności zdolność zarządzania zasobami ludzkimi i gospodarką finansową, bardzo dobra znajomość przepisów prawnych, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności. Wymagane min. 5 lat stażu pracy w tym 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym związanym z kierowaniem zespołem ludzkim. Mile widziane: -doświadczenie zawodowe w pracy w służbach mundurowych.


Inne wymagania:
Wymagane: -posiadanie obywatelstwa polskeigo, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać sięosoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, - posiadanie nienagannej opinii, - posiadanie stanu zdrowia psychicznego i fizycznego pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - uregulowany stosunek do służby wojskowej oraz - wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia) - prawo jazdy kat. B - znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o strażach gminnych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy Kodeks karny, ustawy Kodeks postępowania karnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. - cechy osobowości: komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz właściwy stosunek do klientów, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie, systematyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, odporność na stres. - Umiejętności zdolność zarządzania zasobami ludzkimi i gospodarką finansową, bardzo dobra znajomość przepisów prawnych, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności. Wymagane min. 5 lat stażu pracy w tym 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym związanym z kierowaniem zespołem ludzkim. Mile widziane: -doświadczenie zawodowe w pracy w służbach mundurowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Gabriela Partyka-Dzida

Nr telefonu:
32 214 71 47

Wymagane dokumenty:
1. Napisany własnoręcznie list motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia. 4. Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie. 5. Kopie zaświadczeń, dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach np. szkolenia podstawowego dla strażników gminnych/ miejskich (jeżeli kandydat posiada). 6. Kserokopia prawo jazdy. 7. Kserokopia książeczki wojskowej. 8. Własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata: a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, c) o nienagannej opinii, d) o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź w przypadku jej prowadzenia, o profilu działalności gospodarczej, e) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku. f) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl g) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z wzorem, zamieszczonym, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl 9. Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej i opisanej kopercie: Nabór na komendanta Straży Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach (parter budynku głównego przy pl. Jana Pawła II 1) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, z dopiskiem: Nabór na komendanta Straży Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach. Dokumenty należy składać do dnia 8 grudnia 2025 r. (w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień dostarczenia do urzędu data nadania przesyłki nie ma znaczenia). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane! Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej www.bip.sm.czechowice-dziedzice.pl oraz Urzędu Miejskiego www.bip.czechowice-dziedzice.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu umiejscowionej przy budynku głównym - pl. Jana Pawła II 1. Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiego (pok. 306-308, tel. 32 214 71 47, e-mail: [email protected]).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 22.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 354864
Udostępnij:
Dodano: 22.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 354864

Zobacz inne oferty

7 000 - 9 000 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
7 000 - 9 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
5 000 - 10 000 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
5 000 - 10 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
2 400 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
2 400 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
5 000 - 12 000 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
5 000 - 12 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Suchowola
4 700 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry