StPr/25/0001
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 280 PLN
+dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
- utrzymanie ładu i porządku w otoczeniu Centrum Administracyjnego i Domów Dziecka przy ul. Słonecznej,
- odpowiedzialność za sprawność techniczną powierzonego sprzętu gospodarczego
- dbanie o prawidłowe zabezpieczenie zbiornika retencyjnego oraz jego stanu
- prace remontowo-budowlane oraz bieżące naprawy na terenie budynków Domów Dziecka oraz Centrum Administracyjnego
- przewóz dzieci do szkół, przedszkoli, internatów
- przewóz dzieci do specjalistów, lekarzy, na Policję, do Poradni, Sądu i do innych instytucji
- wykonywanie wszystkich prac zleconych przez Panią Dyrektor CA
Miejsce pracy:
Słoneczna 50, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Pracodawca:
Centrum Administracyjne do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Świebodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Licencja na przewóz osób busem
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Lidia Gintowt-Listowska
Nr telefonu:
695 674 113
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon