StPr/24/1966
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
umowa o pracę 4300,00 zł brutto umowa zlecenie 28,10 zł brutto/h
Zakres obowiązków:
dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń i sprzętu oraz ład i porządek w miejscu pracy, codzienna obsługa polegająca na utrzymywaniu prawidłowych parametrów stacji wymienników centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej, czynności związane z bieżącą obsługą i naprawą armatury i urządzeń sanitarnych, utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Spółki, usuwanie awarii
*zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie - wg preferencji kandydata (okres zatrudnienia w przypadku umowy o pracę na okres próbny 3 m-ce +33 m-ce; w przypadku umowy zlecenie 160 h/miesięcznie)
Miejsce pracy:
Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- dobra organizacja pracy , zdolności manualne, sumienność
- Wykształcenie bez znaczenia, sumienność, punktualność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, zdolności manualne, umiejętności techniczne.
Inne wymagania:
Wykształcenie bez znaczenia, sumienność, punktualność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, zdolności manualne, umiejętności techniczne.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Swoboda
Nr telefonu:
32 325 51 26
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pon-czw 13:30-15:00, pt 07:00-10:00