Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
Miejsce pracy:
Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
BLACK LION SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
- Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych, Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja, pracowitość i samodzielność w działaniu
- Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny. Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość. Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Inne wymagania:
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny. Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość. Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Rekrutacja poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Rekrutacja poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja