KONSULTANT DS. INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

KONSULTANT DS. INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 1 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/0650

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 1 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. Udzielanie doraźnej pomocy osobom i rodzinom doznającym przemocy oraz wszystkim osobom będącym w sytuacji kryzysowej w wyniku zdarzeń traumatycznych takich jak wypadki, nieuleczalna choroba, śmierć osoby bliskiej, katastrofy, klęski żywiołowe, itp., a także będących w kryzysie psychospołecznym (bezrobocie, bezdomność, trudności mieszkaniowe, zagrożenie eksmisją).
2. Przyjmowanie zgłoszeń lub sygnałów o sytuacjach kryzysowych i reagowanie na nie w celu udzielenia odpowiedniej pomocy.
3. Prowadzenie telefonicznych interwencji kryzysowych.
4. Prowadzenie wyjazdowych interwencji kryzysowych.
5. Udzielanie porad i konsultacji.
6. Świadczenie poradnictwa, wsparcia.
7. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji merytorycznej związanej z interwencją.
8. Realizacja zadań wynikających z ustawy
o przeciwdziałaniu przemocy domowej.
9. Udział w opracowaniu Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej.
10. Udział w opracowaniu Powiatowego Programu Korekcyjno Edukacyjnego dla Osób Stosujących Przemoc Domową.



Miejsce pracy:
Łąkowa 1, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
10

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelowi na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego winny posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia praca socjalna lub inny kierunek uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy domowej. Wymagania dodatkowe: 1) kandydat posiada szkolenia kwalifikacyjne w zakresie interwencji kryzysowej i w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej, 2) kandydat posiada uprawnienia do prowadzenia programu korekcyjno edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową, 3) znajomość problematyki z zakresu interwencji kryzysowej ze szczególnym uwzględnieniem zjawiska przemocy domowej oraz uzależnień, 4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność i systematyczność, 5) dyspozycyjność i mobilność w dotarciu do środowiska pracy (prawo jazdy kat. B).


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelowi na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego winny posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia praca socjalna lub inny kierunek uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy domowej. Wymagania dodatkowe: 1) kandydat posiada szkolenia kwalifikacyjne w zakresie interwencji kryzysowej i w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej, 2) kandydat posiada uprawnienia do prowadzenia programu korekcyjno edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową, 3) znajomość problematyki z zakresu interwencji kryzysowej ze szczególnym uwzględnieniem zjawiska przemocy domowej oraz uzależnień, 4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność i systematyczność, 5) dyspozycyjność i mobilność w dotarciu do środowiska pracy (prawo jazdy kat. B).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. Życiorys zawodowy (CV). 2. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz spełnienie dodatkowych wymagań. 4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedłożenie przez kandydata zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego). 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych . 6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1135). Dokumenty można składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62-700 Turek Sekretariat (pokój nr 2).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 05.11.2024, 05:09
ID ogłoszenia: 77778
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2024, 05:09
ID ogłoszenia: 77778

Zobacz inne oferty

Do góry