StPr/25/0726
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu, kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole. Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów e-mailowo: [email protected]
Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 54, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Pracodawca:
REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Szymczyk Agnieszka
Nr telefonu:
32 2319979
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail