StPr/24/13620
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+ premia: 250 zł
Zakres obowiązków:
1. Obsługa poczty elektronicznej oraz wprowadzanie danych do systemu CRM,
2. Kontakt z klientami w zakresie udzielania informacji o ofercie Auchan w Empik, Allegro, Ceneo,
3. Przyjmowanie reklamacji produktów i usług oraz terminowa realizacja zgłoszeń,
4. Współpraca z pracownikami innych działów w celu pozyskania informacji,
5. Wspieranie I linii Contact Center Auchan,
6. Dbanie o wysokie standardy obsługi Klienta
Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Pakiet MS Office
- Wymagania: wyształcenie średnie zawodowe - mile widziane: Handel/Obsługa klienta. Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe; dobra znajomość pakietu Ms Office. Doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 12:00-20:00.
Inne wymagania:
Wymagania: wyształcenie średnie zawodowe - mile widziane: Handel/Obsługa klienta. Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe; dobra znajomość pakietu Ms Office. Doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 12:00-20:00.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
Nr telefonu:
+48 22 391 13 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie