KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA (WARSZAWA-URSYNÓW) K/M

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA (WARSZAWA-URSYNÓW) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/13620

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+ premia: 250 zł

Zakres obowiązków:

1. Obsługa poczty elektronicznej oraz wprowadzanie danych do systemu CRM,
2. Kontakt z klientami w zakresie udzielania informacji o ofercie Auchan w Empik, Allegro, Ceneo,
3. Przyjmowanie reklamacji produktów i usług oraz terminowa realizacja zgłoszeń,
4. Współpraca z pracownikami innych działów w celu pozyskania informacji,
5. Wspieranie I linii Contact Center Auchan,
6. Dbanie o wysokie standardy obsługi Klienta

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania: wyształcenie średnie zawodowe - mile widziane: Handel/Obsługa klienta. Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe; dobra znajomość pakietu Ms Office. Doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 12:00-20:00.


Inne wymagania:
Wymagania: wyształcenie średnie zawodowe - mile widziane: Handel/Obsługa klienta. Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe; dobra znajomość pakietu Ms Office. Doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 12:00-20:00.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej

Nr telefonu:
+48 22 391 13 00

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Skierowanie
Dodano: 14.11.2024, 03:50
ID ogłoszenia: 82902
Udostępnij:
Dodano: 14.11.2024, 03:50
ID ogłoszenia: 82902

Zobacz inne oferty

Do góry