KONSULTANT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA

KONSULTANT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1539

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
- Umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), możliwość przedłużenia umowy na dalszy okres. - zatrudnienie XII 2025/I 2026

Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa Klienta zewnętrznego. Udzielanie profesjonalnej informacji pasażerskiej. Obsługa Kaliskiej Karty Mieszkańca. Sprzedaż biletów papierowych i elektronicznych KLA i PKS. Wystawianie faktur. Przyjmowanie reklamacji, skarg i wniosków dotyczących komunikacji.
Treść ogłoszenia zawarta jest na stronie internetowej: https://kla.com.pl/konsultant-ka-ds-obslugi-klienta/

Miejsce pracy:
PODMIEJSKA 2a, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
KALISKIE LINIE AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania dotyczące kwalifikacji: - Wykształcenie wyższe, - Znajomość pakietu MS-Office, w szczególności programu Excel - Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta. Wymagania dotyczące kompetencji: - Wysokie zdolności komunikacyjne umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klienta - Wysoka kultura osobista, ukierunkowanie na realizację oczekiwań Klienta, - Doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów, - Inicjatywa i samodzielność w działaniu, - Rzetelność w wykonywaniu obowiązków, - Umiejętność pracy w zespole, - Dokładność i myślenie analityczne.


Inne wymagania:
Wymagania dotyczące kwalifikacji: - Wykształcenie wyższe, - Znajomość pakietu MS-Office, w szczególności programu Excel - Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta. Wymagania dotyczące kompetencji: - Wysokie zdolności komunikacyjne umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klienta - Wysoka kultura osobista, ukierunkowanie na realizację oczekiwań Klienta, - Doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów, - Inicjatywa i samodzielność w działaniu, - Rzetelność w wykonywaniu obowiązków, - Umiejętność pracy w zespole, - Dokładność i myślenie analityczne.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Powałowska

Nr telefonu:
62 768 00 37

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego Zespołu, pracą i rozwojem w obszarze wykonywanych działań, zapraszamy do złożenia swojego CV na adres mailowy: [email protected] w terminie do 30 listopada 2025r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: 30.11.2025
Dodano: 01.11.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 344619
Udostępnij:
Dodano: 01.11.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 344619

Zobacz inne oferty

Do góry