StPr/25/0392
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
• obsługa zgłoszeń serwisowych od klienta zewnętrznego
• analiza i weryfikacja zgłoszeń, dokumentowanie, nadzór na realizacją
• kontakt z klientem, realizacja zapisów umowy serwisowej, monitorowanie parametrów SLA
• adresowanie udokumentowanych zgłoszeń do odpowiedniej grupy współpracowników
Miejsce pracy:
Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o. w Bydgoszczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word), umiejętność pracy w zespole, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- umiejętności testowania, analitycznego myślenia znajomość SQL wykształcenie wyższe o kierunku informatyka, bankowość, ekonomia, lub pokrewne
Inne wymagania:
umiejętności testowania, analitycznego myślenia znajomość SQL wykształcenie wyższe o kierunku informatyka, bankowość, ekonomia, lub pokrewne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Nowicka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
e-mail kontaktowy: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail