StPr/25/0405
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa klienta i zarządzanie biężącymi sprawami biurowymi, tworzenie dokumentów, raportów oraz prezentacji, zapewnienie prawidłowego obiegu informaji i dokumentów w firmie, nadzó nad dokumentacją oraz terminowością realizowanych zadań, przygotowanie dokumentów dla klientów (oferty, faktury, zestawienia) , obsługa korespodencji telefonicznej i mailowej z klientami, wystawianie dokumentów księgowych oraz magazynowych w systemach ERP
Miejsce pracy:
Cząstków Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
- Prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi sklepu internetowego, Umiejętność obsługi programu ERP/CRM, Tworzenie raportów i prezentacji
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Biedrzycka
Nr telefonu:
227254291 w. 121
Wymagane dokumenty:
CV