StPr/25/1009
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
* Ewidencja czasu pracy i obecności pracowników w dedykowanym programie
* Wystawianie i obsługa faktur sprzedaży
* Prowadzenie teczek płacowych pracowników
* Rozliczanie i przygotowanie wynagrodzeń w dedykowanym programie
* Obsługa płatności (przelewy zaliczek, wynagrodzeń, i innych płatności pracowniczych. itp.)
* Bieżący kontakt z pracownikami w sprawach kadrowych, dokumentacyjnych i organizacyjnych
* Wsparcie administracyjne i organizacyjne pracy biura
Miejsce pracy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
PROTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- * Doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w dziale kadr lub księgowości * Znajomość programów biurowych (Excel, Word) * Umiejętność komunikacji i budowania dobrych relacji z zespołem * Rzetelność, samodzielność i dobra organizacja pracy * Dyskrecja i odpowiedzialność w pracy z dokumentacją pracowniczą
Inne wymagania:
* Doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w dziale kadr lub księgowości * Znajomość programów biurowych (Excel, Word) * Umiejętność komunikacji i budowania dobrych relacji z zespołem * Rzetelność, samodzielność i dobra organizacja pracy * Dyskrecja i odpowiedzialność w pracy z dokumentacją pracowniczą
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
IZABELA JANOWICZ
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail