KOORDYNATOR DS. GOSPODARKI ODPADOWO- ŚCIEKOWEJ

KOORDYNATOR DS. GOSPODARKI ODPADOWO- ŚCIEKOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 1 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1338

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 1 000 PLN
Wynagrodzenie zadanicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw związanych z realizacją postanowień KPOŚK sprawozdania,
informacje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej;
2) prowadzenie sprawozdawczości przedsiębiorców prowadzących działalność
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
3) prowadzenie ewidencji umów, zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni
ścieków, rejestrów i zezwoleń oraz kontroli i innej dokumentacji związanej z gospodarką
wodno-ściekową;
4) prowadzenie postępowań związanych z przyłączeniem nieruchomości do istniejącej sieci
kanalizacyjnej;
5) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami
komunalnymi;
6) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
oraz nieczystościami ciekłymi;
7) sporządzanie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi;
8) prowadzenie niezbędnych rejestrów związanych z obsługą zadania obejmującego
gospodarowanie odpadami komunalnymi;
9) kontrola spełniania wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości;
10) planowanie i realizacja kontroli adresowanych do właścicieli i zarządców nieruchomości
w zakresie realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach;
11) nakładanie kar pieniężnych, o których mowa w ustawie o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach;
12) przygotowywanie wniosków o uzyskanie dotacji i innych środków finansowych
na realizację zadań i programów dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi
oraz gospodarki wodno-ściekowej;
13) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie obejmującym zadania
dotyczące gospodarowania odpadami komunalnymi oraz gospodarki wodno-ściekowej.

Miejsce pracy:
SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
8

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe na kierunkach: ochrona środowiska, gospodarka wodna, inżynieria środowiska; 2) minimum 2 lata stażu w przedsiębiorstwach lub spółkach z obszaru gospodarki odpadami lub gospodarki ściekowej; 3) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych zakończonych przygotowywaniem decyzji administracyjnych w obszarze ochrony środowiska gospodarki ściekowej; 4) znajomość obsługi programu BDO (Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami) 5) znajomość przepisów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, ustawy o utrzymaniu czystościi porządku w gminie, ustawy o odpadach, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o samorządzie gminnym 6) posiadanie obywatelstwa polskiego; 7) pełna zdolność do czynności prawnych; 8) korzystanie z pełni praw publicznych; 9) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 10) nieposzlakowana opinia; 11) dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem; 12) umiejętność pracy samodzielnej; 13) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji; 14) umiejętność myślenia analitycznego. b) wymagania dodatkowe: 1) studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska; 2) mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze ochrony środowiska związanych z nakładaniem kar.


Inne wymagania:
a) wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe na kierunkach: ochrona środowiska, gospodarka wodna, inżynieria środowiska; 2) minimum 2 lata stażu w przedsiębiorstwach lub spółkach z obszaru gospodarki odpadami lub gospodarki ściekowej; 3) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych zakończonych przygotowywaniem decyzji administracyjnych w obszarze ochrony środowiska gospodarki ściekowej; 4) znajomość obsługi programu BDO (Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami) 5) znajomość przepisów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, ustawy o utrzymaniu czystościi porządku w gminie, ustawy o odpadach, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o samorządzie gminnym 6) posiadanie obywatelstwa polskiego; 7) pełna zdolność do czynności prawnych; 8) korzystanie z pełni praw publicznych; 9) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 10) nieposzlakowana opinia; 11) dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem; 12) umiejętność pracy samodzielnej; 13) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji; 14) umiejętność myślenia analitycznego. b) wymagania dodatkowe: 1) studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska; 2) mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w obszarze ochrony środowiska związanych z nakładaniem kar.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
V. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej; 2) życiorys zawodowy (cv); 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów); 5) kopie dokumentów potwierdzających wykonywanie zadań określonych w wymaganiach niezbędnych w części I lit. a pkt 3 6) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje; 7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 9) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); 10) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej https://bip.um.gorzow.pl/548/Wzory_oswiadczen_do_naboru/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 8 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta); b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko koordynator ds. gospodarki odpadowo-ściekowej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta. c) miejsce: Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacji ul. Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski
Dodano: 02.12.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 358995
Udostępnij:
Dodano: 02.12.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 358995

Zobacz inne oferty

Do góry