2936946
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 20 000 NOK
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnej i wysokiej jakości funkcjonowania usług dla gości oraz nadzór nad zachowaniem środowiska kulturowego farmy, wdrażaniem procedur dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa. Ścisła współpraca z zespołami ds. gościnności, rolnictwa i wydarzeń.
Nadzór na pracą recepcji i obsługą gości – udzieleniem spersonalizowanych informacji o gospodarstwie, dziedzictwie kulturowym i lokalnych zajęciach, zarządzaniem rezerwacjami, zapytaniami gości, e-mailami i połączeniami telefonicznymi w sposób profesjonalny i terminowy, utrzynywaniem czystości pomieszczeń wspólnych - salonów, kuchni, toalet, praniem i zmianą pościeli. Wsparcie w usługach gastronomicznych – pomoc w serwowaniu śniadań i przygotowywaniu prostych tradycyjnych posiłków, zakup produktów żywnościowych, pomoc w barze lub kawiarni, w tym serwowanie napojów lub lekkich przekąsek.Przeprowadzanie inwentaryzacji. Bieżące identyfikowanie i zgłaszanie wszelkich problemów technicznych, mechanicznych lub związanych z obsługą obiektu oraz dbanie, aby zgłaszane problemy były skutecznie rozwiązywane. Pomoc w lekkiej konserwacji i codziennym utrzymaniu przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych. Wspieranie zrównoważonych procedur gospodarowania, takich jak recykling i praktyka oszczędzania energii. Pomoc w organizacji zajęć sezonowych lub niewielkich wydarzeń kulturowych na farmie. Działalność marketingowo – kominkacyjna – zamieszczanie relacji z codziennego życia na farmie za pomocą zdjęć i filmów w mediach społecznościowych, pomoc w tworzeniu treści związanych z dziedzictwem i wartościami farmy, obsługa mediów sopłecznosciowych oraz k w razie potrzeby - komunikacja z gośćmi.
Miejsce pracy:
Hensedalsvegen 23, 3550 Gol, Norwegia
Pracodawca:
Knut Hesla
Liczba godzin pracy w tygodniu:
36
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), bardzo wysoka kultura osobista
- Zorientowanie na klienta, doskonałe zdolności komunikacyjne, pozytywne nastawienie do współpracowników i klientów. Kreatywność, cechy przywódcze - zdolność do angażowania gości i członków zespołu w profesjonalny, przyjazny i klarowny sposób. Wysoka jakość świadczonych usług, umiejętności organizacyjne i planistyczne, zdolność do zarządzania wieloma zadaniami i obowiązkami, rozwiązywania problemów: proaktywne identyfikowanie problemów i znajdowanie praktycznych rozwiązań w odpowiednim czasie. Zwracanie uwagi na szczegóły, zdolność do efektywnej pracy zespołowej. Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów, podstawowe umiejętności informatyczne, znajomość platform mediów społecznościowych, systemów rezerwacji i oprogramowania Microsoft General Office. Umiejętność efektywnego zarządzania sobą w czasie oraz ustalania priorytetów zadań w celu dotrzymywania terminów i zapewnienia płynnej pracy. Czynne prawo jazdy min. kat. B.
Inne wymagania:
Zorientowanie na klienta, doskonałe zdolności komunikacyjne, pozytywne nastawienie do współpracowników i klientów. Kreatywność, cechy przywódcze - zdolność do angażowania gości i członków zespołu w profesjonalny, przyjazny i klarowny sposób. Wysoka jakość świadczonych usług, umiejętności organizacyjne i planistyczne, zdolność do zarządzania wieloma zadaniami i obowiązkami, rozwiązywania problemów: proaktywne identyfikowanie problemów i znajdowanie praktycznych rozwiązań w odpowiednim czasie. Zwracanie uwagi na szczegóły, zdolność do efektywnej pracy zespołowej. Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów, podstawowe umiejętności informatyczne, znajomość platform mediów społecznościowych, systemów rezerwacji i oprogramowania Microsoft General Office. Umiejętność efektywnego zarządzania sobą w czasie oraz ustalania priorytetów zadań w celu dotrzymywania terminów i zapewnienia płynnej pracy. Czynne prawo jazdy min. kat. B.
Sposób aplikowania:
do doradcy EURES z WUP
Wymagane dokumenty:
CV, referencje. Początkowo - rozmowa kwalifikacyjna za pomocą platformy Teams lub telefonicznie. Kolejne rozmowy kwalifikacyjne z wybranym kandydatem będą się odbywały na farmie.
Sposób przekazania dokumentów:
email: [email protected] – w tytule emaila proszę wpisać - Norwegia – Koordynator ds. obsługi gości i obiektu