StPr/24/1895
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 500 do 7 000 PLN
w zależności od doświdczenie i umiejętności, plus premie.
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za koordynację prac budowlanych, współpraca z ekipami remontowymi, zakupy i pobieranie materiałów budowlanych, załatwianie spraw administracyjno biurowych, przygotowywanie dokumentów, przygotowywanie nieruchomości pod sprzedaż i prezentacje dla klienta, dodatkowe zadania związane z obsługą klienta, udział w wydarzeniach branżowych.
Miejsce pracy:
14-200 Karaś 44a, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
MYHOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra organizacja pracy, wysoka motywacja do pracy, samodzielność w działaniu, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w grupie. Mile widziane doświadczenie na rynku nieruchomości lub w pracach remontowych. Praca w systemie I zmianowym godz. 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00.
Inne wymagania:
Bardzo dobra organizacja pracy, wysoka motywacja do pracy, samodzielność w działaniu, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w grupie. Mile widziane doświadczenie na rynku nieruchomości lub w pracach remontowych. Praca w systemie I zmianowym godz. 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paweł Zalewski
Nr telefonu:
503-548-617
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV