StPr/25/1199
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
śledzenie kalendarza ogłaszanych konkursów, grantów, projektów i naborów na wnioski o dofinansowanie ze środków pozabudżetowych Ośrodka, współpraca w zakresie wnioskowania o środki zewnętrzne z Urzędem miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Urzędu miasta, przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz niezbędnych dokumentów i załączników, bieżąca obsługa systemów informatycznych dedykowanych do obsługi projektów i grantów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie funduszy zewnętrznych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, przygotowanie danych statytstycznych oraz sporządzenie sprawozdań z zakresu działalności projektowej Ośrodka oraz diagnozowanie potrzeb w tym zakresie.
Miejsce pracy:
Długa 13, 65-401 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 4 lata doświadczenia w realizacji projektów z EFS, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
Inne wymagania:
4 lata doświadczenia w realizacji projektów z EFS, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Hrakało-Horawska
Nr telefonu:
68 4111-50-00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
brak
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail