StPr/25/10617
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 2 500 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjna i składanie wniosków w urzędach w imieniu kierowców-cudzoziemców,
- kompleksowe wsparcie w uzyskaniu Profilu Kierowcy Zawodowego (PKZ) i wymiany zagranicznego prawa jazdy na polskie,
- komunikacja i reprezentacja klientów w kontaktach z urzędami oraz monitorowanie statusu wniosków,
- udzielanie informacji dotyczących obowiązujących przepisów i wsparcie w legalizacji dokumentów kierowców.
Miejsce pracy:
Nowogrodzka 31/405, 00-511 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Centrum Szkolenia Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: pomaturalne/policealne
- zawód: Technik administracji*
- Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne Miejsce pracy: ul. Nowogrodzka 31 m. 405. Godziny pracy: 8-11. Zgłoszenia: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne Miejsce pracy: ul. Nowogrodzka 31 m. 405. Godziny pracy: 8-11. Zgłoszenia: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook