StPr/24/4177
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
- wsparcie działań zakupowych (OPEX i CAPEX) oraz współpraca z zakładami produkcyjnymi w Europie
- zarządzanie relacjami z dostawcami w języku niemieckim, francuskim, holenderskim i angielskim, w tym negocjowanie umów i monitorowanie ich realizacji
- analiza wydatków i raportowanie mogące wymagać przetwarzania dokumentów lub danych w językach partnerów biznesowych lub dostawców (znajomość języków obcych pozwala uniknąć błędów interpretacyjnych)
- zarządzanie reklamacjami w języku klienta lub dostawcy
- efektywne zarządzanie procesami zakupowymi i budowanie trwałych relacji z dostawcami
- udział w spotkaniach, targach branżowych i innych wydarzeniach międzynarodowych
Miejsce pracy:
Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, holenderski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Krzyżanowska
Nr telefonu:
422516502
Wymagane dokumenty:
Skierowanie