StPr/25/3513
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 670 PLN
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza Master; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.
Praca w godz. 7:00-15:00.
Miejsce pracy:
Lubicz 48, 31-512 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
OPERA KRAKOWSKA W KRAKOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
- doświadczenie w pracy w zespole
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe). Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej. Doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub obsłudze procesów inwestycyjnych/remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner; korzystanie z pełni praw publicznych.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe). Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej. Doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub obsłudze procesów inwestycyjnych/remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner; korzystanie z pełni praw publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jolanta Sadowska
Nr telefonu:
12 296 62 05, 12 296 62 26
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. CV 2. Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań; 3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją. 4. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail