StPr/25/2421
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
utrzymywanie stałego kontaktu z firmami-klientami i monitorowanie ich zapotrzebowania kadrowego, współpracę z działem rekrutacji przy zatrudnianiu i przydzielaniu pracowników do zakładów, omawianie warunków zatrudnienia z kandydatami, wsparcie w formalnościach (konto, PESEL, umowa), organizację zakwaterowania i transportu dla pracowników,
wprowadzenie nowych pracowników do zakładu i asystę w szkoleniach, bieżący kontakt z pracownikami tymczasowymi i reagowanie na ich potrzeby,
raportowanie stanu zatrudnienia i współpracę z działami HR, legalizacji i sprzedaży, rozwiązywanie problemów i sytuacji kryzysowych w miejscu pracy.
utrzymywanie stałego kontaktu z firmami-klientami i monitorowanie ich zapotrzebowania kadrowego,
współpracę z działem rekrutacji przy zatrudnianiu i przydzielaniu pracowników do zakładów,
omawawianie warunków zatrudnienia z kandydatami, wsparcie w formalnościach (konto, PESEL, umowa),
organizację zakwaterowania i transportu dla pracowników, wprowadzenie nowych pracowników do zakładu i asystę w szkoleniach, bieżący kontakt z pracownikami tymczasowymi i reagowanie na ich potrzeby,
raportowanie stanu zatrudnienia i współpracę z działami HR, legalizacji i sprzedaży, rozwiązywanie problemów i sytuacji kryzysowych w miejscu pracy.
utrzymywanie stałego kontaktu z firmami-klientami i monitorowanie ich zapotrzebowania kadrowego,
współpracę z działem rekrutacji przy zatrudnianiu i przydzielaniu pracowników do zakładów,
omawianianie warunków zatrudnienia z kandydatami, wsparcie w formalnościach (konto, PESEL, umowa),
organizację zakwaterowania i transportu dla pracowników,
wprowadzenie nowych pracowników do zakładu i asystę w szkoleniach, bieżący kontakt z pracownikami tymczasowymi i reagowanie na ich potrzeby,
raportowanie stanu zatrudnienia i współpracę z działami HR, legalizacji i sprzedaży, rozwiązywanie problemów i sytuacji kryzysowych w miejscu pracy.
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1/4, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Immaginare HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- prawo jazdy kat B
- Wymagania - Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i polskiego, doświadczenie w pracy w agencji zatrudnienia lub w dziale HR (mile widziane), umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność i dobra organizacja, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Pracodawca oferuje - stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, samochód służbowy, telefon i laptop, atrakcyjne wynagrodzenie , realny wpływ na przebieg projektów i satysfakcję pracowników, przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu. Kontakt tel: 572 242 469 - Natalia Mazurkiewicz lub mailowy - [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania - Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i polskiego, doświadczenie w pracy w agencji zatrudnienia lub w dziale HR (mile widziane), umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność i dobra organizacja, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Pracodawca oferuje - stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, samochód służbowy, telefon i laptop, atrakcyjne wynagrodzenie , realny wpływ na przebieg projektów i satysfakcję pracowników, przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu. Kontakt tel: 572 242 469 - Natalia Mazurkiewicz lub mailowy - [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Harajda-Wisznicka
Nr telefonu:
797193270
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook