StPr/25/11188
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 600 PLN
Wynagrodzenie: 7600 zł brutto + wysługa oraz ewentualna premia uznaniowa (premia wypłacana nie częściej niż raz na 3 m-ce). Pracodawca oferuje: - umowę o pracę; - udział w ciekawych i różnorodnych projektach kulturalnych; - możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju zawodowego; - odpowiednie stanowisko i miłą atmosferę w pracy.
Zakres obowiązków:
- Koordynacja administracyjno-biurowa zajęć i warsztatów edukacyjno-kulturalnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów;
- Koordynacja projektów z budżetu obywatelskiego;
- Obsługa formalno-prawna (umowy, rachunki, oświadczenie, grafiki i harmonogramy pracy) instruktorów prowadzących/w zajęcia i warsztaty;
- Koordynowanie procesu rekrutacji na w/w zajęcia i warsztaty (Nadzór nad prawidłowym pozyskiwaniem danych osobowych uczestników zajęć/warsztatów i ich przetwarzaniem, kontrola grafików i list rezerwowych itp.);
- Sprawowanie bieżącej kontroli nad procesem prowadzenia zajęć i warsztatów, sporządzanie protokołów, dokonywanie zmian w grafikach i harmonogramach;
- Zabezpieczanie(planowanie, zamawianie, nadzorowanie dostaw itp.) materiałów koniecznych do prawidłowego prowadzenia powyższych zajęć i warsztatów;
- Planowanie i organizowanie wydarzeń kulturalnych w MAL dla dzieci i dorosłych;
- Wspieranie, we współpracy z innymi pracownikami BCK, procesu promocji w/w wydarzeń;
- Ścisła współpraca i wsparcie dla warsztatów przy organizacji i realizacji wszystkich przedsięwzięć kulturalnych w BCK.
Miejsce pracy:
Sobczaka 5, 01-492 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Bemowskie Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Animator kultury (wymagany staż - lata: 1)
- Empatia, życzliwość, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Wymagane: - wykształcenie średnie wymagany 1 rok stażu pracy może być udokumentowany umowami o pracę, umowami zlecenie, dzieło, zaświadczeniami od instytucji kultury, organizacji pozarządowych prowadzących działalność kulturalną), - doświadczenie w prowadzeniu wydarzeń; - predyspozycje do pracy w środowisku lokalnym; - predyspozycje lub doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalno-oświatowej; - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; - dyspozycyjność, gotowość do pracy o różnych porach dnia, w różne dni tygodnia; - obsługa środowiska Microsoft Windows; - obsługa social media tworzenie treści. Predyspozycje osobowościowe: - samodzielność i zaangażowanie; - odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność; - kreatywność, pomysłowość; - komunikatywność i wysoka kultura osobista; - dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole; - duża motywacja do pracy; - łatwe nawiązywanie kontaktów; - odporność na stres; - nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności; - umiejętność pracy ze zróżnicowanymi wiekowo grupami (dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy). Wymagane dokumenty: - życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego; Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 506-879-227 (pon.-pt. 9.00-15.00). Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Składanie oferty: Osobiście w Bemowskim Centrum Kultury w Warszawie, ul. Rozłogi 18 Pocztą na adres: Bemowskie Centrum Kultury w Warszawie 01-310, ul. Rozłogi 18 Pocztą elektroniczną na adres [email protected] z tytułem: Nabór na stanowisko Koordynator MAL. Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: Nabór na stanowisko Koordynator MAL. Termin składania dokumentów od dnia 12 listopada do 21 listopada 2025 r. do godz. 16:00 (liczy się data wpływu do Bemowskiego Centrum Kultury) lub do zamknięcia konkursu. Rozmowy z wybranymi kandydatami/kandydatkami zostaną przeprowadzone w dniach: 25-27 listopada 2025 r.
Inne wymagania:
Wymagane: - wykształcenie średnie wymagany 1 rok stażu pracy może być udokumentowany umowami o pracę, umowami zlecenie, dzieło, zaświadczeniami od instytucji kultury, organizacji pozarządowych prowadzących działalność kulturalną), - doświadczenie w prowadzeniu wydarzeń; - predyspozycje do pracy w środowisku lokalnym; - predyspozycje lub doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalno-oświatowej; - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; - dyspozycyjność, gotowość do pracy o różnych porach dnia, w różne dni tygodnia; - obsługa środowiska Microsoft Windows; - obsługa social media tworzenie treści. Predyspozycje osobowościowe: - samodzielność i zaangażowanie; - odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność; - kreatywność, pomysłowość; - komunikatywność i wysoka kultura osobista; - dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole; - duża motywacja do pracy; - łatwe nawiązywanie kontaktów; - odporność na stres; - nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności; - umiejętność pracy ze zróżnicowanymi wiekowo grupami (dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy). Wymagane dokumenty: - życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego; Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 506-879-227 (pon.-pt. 9.00-15.00). Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Składanie oferty: Osobiście w Bemowskim Centrum Kultury w Warszawie, ul. Rozłogi 18 Pocztą na adres: Bemowskie Centrum Kultury w Warszawie 01-310, ul. Rozłogi 18 Pocztą elektroniczną na adres [email protected] z tytułem: Nabór na stanowisko Koordynator MAL. Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: Nabór na stanowisko Koordynator MAL. Termin składania dokumentów od dnia 12 listopada do 21 listopada 2025 r. do godz. 16:00 (liczy się data wpływu do Bemowskiego Centrum Kultury) lub do zamknięcia konkursu. Rozmowy z wybranymi kandydatami/kandydatkami zostaną przeprowadzone w dniach: 25-27 listopada 2025 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Tonicka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook