StPr/24/1547
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 700 PLN
pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
ZADANIA:
a) dekretacja, księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych,
b) kontrola, opisywanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie przelewów,
c) bieżące monitorowanie, analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunkowych,
d) ewidencja środków trwałych i przedmiotów o niskiej wartości oraz sporządzanie rocznego planu amortyzacji i naliczanie amortyzacj miesięcznej,
e) prowadzenie ewidencji księgowej działalności inwestycyjnej,
f) rozliczanie kosztów i uzgadnianie sald kont kosztowych,
g) prowadzenie ewidencji i rozliczeń magazynów,
h) sporządzanie deklaracji podatkowych z zakresu podatku CIT, VAT, podatków i opłat lokalnych, opłat skarbowych oraz dokonywanie rozliczeń z nimi związanych,
i) analiza księgowa i analiza kosztów we współpracy z działem analiz i rozliczeń,
j) opracowywanie sprawozdań finansowych z zakresu prowadzonej ewidencji księgowej i sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego i Ministerstwa Zdrowia,
k) przygotowywanie i wysyłanie danych zgodnie z wymogami AOTMiT.
Godziny pracy 7:25-15:00
Miejsce pracy:
Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: rachunkowość, ekonomia lub finanse
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
- Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku - księgowa w pełnej księgowości. Znajomość zagadnień: - przepisy dot. PIT, CIT, VAT i zasady rachunkowości, - biegła znajomość dekretacji, księgowania i rozliczania dokumentów księgowych, programów księgowych i mikrosoft excel.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku - księgowa w pełnej księgowości. Znajomość zagadnień: - przepisy dot. PIT, CIT, VAT i zasady rachunkowości, - biegła znajomość dekretacji, księgowania i rozliczania dokumentów księgowych, programów księgowych i mikrosoft excel.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Grażyna Ciszewska
Nr telefonu:
89 5322910
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail