StPr/25/0813
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Praca w godzinach: od 8:00 do 16:00. Wysokość wynagrodzenia: 5 500 zł brutto + DODATKI.
Zakres obowiązków:
Rejestracja operacji księgowych; weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; wprowadzanie dokumentów wewnątrz jednostki; prowadzenie rachunków w zakresie należności i zobowiązań; rozliczanie i uzgadnianie sald księgowych; księgowanie przelewów; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych; współpraca z Główną Księgową w zakresie: opracowywania planów i sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie planów finansowych; sporządzanie sprawozdawczości podatkowej i statystycznej.
Miejsce pracy:
Jana Brzechwy 16, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość
- Wymaganania: kompleksowa wiedza w zakresie prowadzenia pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkoweg; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość SOFTAR; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word; umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej; znajmość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz znajomości polskiej ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej; minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego.
Inne wymagania:
Wymaganania: kompleksowa wiedza w zakresie prowadzenia pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkoweg; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość SOFTAR; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word; umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej; znajmość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz znajomości polskiej ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej; minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Daria Ostrowska-Zadora
Nr telefonu:
533 300 422
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail