StPr/25/2481
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
wynagrodzenie zasadnicze: 5200zł +dodatek stażowy zatrudnienie od listopada/grudnia 2025r.
Zakres obowiązków:
-Prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie dokumentów księgowych rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco.
-Obsługa programów księgowych w tym: ewidencja w systemie komputerowym dokumentów księgowych dotyczących kosztów działalności szpitala.
-Weryfikacja i ewidencja w systemie komputerowym wyciągów bankowych.
-Wystawianie w systemie komputerowym faktur VAT, not obciążeniowych, PK i innych dokumentów księgowych.
-Analiza i uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach księgowych w terminach i na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, sporządzanie zestawień i sprawozdań.
-Weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów aktywów i pasywów, prowadzenia rozrachunków oraz rozliczeń z tytułu PIT i ZUS
-Rozliczanie delegacji służbowych związanych z podróżami służbowymi pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-Zastępstwo w kasie podczas nieobecności kasjera (obsługa drukarki fiskalnej i terminala)
--Pomoc i zastępstwo pracownika odpowiedzialnego za obsługę bankowości elektronicznej, w tym terminowe i rzetelne przygotowywanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych do zapłaty dokumentów księgowych.
Miejsce pracy:
Jerzego Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Pracodawca:
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne doświadczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa podatkowego i ustawy o finansach publicznych praktyczna znajomość pakietu MS Office mile widziana znajomość przepisów związanych z ewidencją środków trwałych i inwentaryzacją duża samodzielność w działaniu, zaangażowanie i dobra organizacja pracy własnej
Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne doświadczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa podatkowego i ustawy o finansach publicznych praktyczna znajomość pakietu MS Office mile widziana znajomość przepisów związanych z ewidencją środków trwałych i inwentaryzacją duża samodzielność w działaniu, zaangażowanie i dobra organizacja pracy własnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
85 745 05 55
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook