Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur zgodnie z projektami, naliczanie płac, przyjmowanie wpłat.
Miejsce pracy: Stanisława Moniuszki 35, 65-409 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca: POLSKI KOMITET POMOCY SPOŁECZNEJ LUBUSKI ZARZĄD WOJEWÓDZKI
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse
- Wykształcenie wyższe finanse, doświadczenie w księgowości z elementami kadr.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe finanse, doświadczenie w księgowości z elementami kadr.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Stankiewicz
Nr telefonu:
605612678
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN