StPr/25/0092
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie dowodów księgowych, kontrola pod względem formalnym i rachunkowym,
Dekretacja dokumentów bieżących oraz księgowanie,
Rozrachunki z najemcami (wystawianie faktur na podstawie umów najmu, wykazu rozmów telefonicznych, rozliczeń energii elektrycznej sporządzanych przez dział administracyjno-gospodarczy oraz czynności upominawcze),
Uzgadnianie kont,
Sporządzanie sprawozdań do GUS oraz deklaracji do urzędu skarbowego, sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego,
Prowadzenie kasy, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych, rozliczanie zaliczek,
Rozliczanie i sporządzanie deklaracji PFRON,
Rozliczanie podatku od nieruchomości i sporządzanie deklaracji.
Oferta dostępna w sali E, A.
Kontakt z pracodawcą - Jolanta Ubowska, tel.: 71 33 52 204, e-mail: [email protected]
Miejsce pracy:
Rynek 58, 50-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- zawód: Księgowy
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, staż pracy: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i podatków, doświadczenie w pracy z systemami księgowymi (mile widziana znajomość systemu Probit, TETA), znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy VAT, podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość obsługi programów Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość obsługi programu Płatnik, umiejętności analityczne, komunikacyjne, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość specyfiki finansowo-księgowej instytucji kultury
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe ekonomiczne, staż pracy: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i podatków, doświadczenie w pracy z systemami księgowymi (mile widziana znajomość systemu Probit, TETA), znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy VAT, podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość obsługi programów Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość obsługi programu Płatnik, umiejętności analityczne, komunikacyjne, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość specyfiki finansowo-księgowej instytucji kultury
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jolanta Ubowska
Nr telefonu:
71 33 52 204
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail