StPr/25/0660
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
- wynagrodzenie do ustalenia w zależności od kwalifikacji, doświadczenia kandydata, - stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki, - możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i kursach, - dostęp do branżowych platform edukacyjnych: podatkowych, prawnych.
Zakres obowiązków:
- wykonywanie przelewów, obsługa banków,
- rozliczanie faktoringu,
- księgowanie dokumentów sprzedaży,
- monitoring rozrachunków z kontrahentami, uzgodnienia i kompensaty,
- odpisy aktualizujące,
- czynny udział w zamknięciu miesiąca i roku zgodnie z KSR.
Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00 lub 8.00 - 16.00.
Pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
Miejsce pracy:
Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomia
- - wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse i rachunkowość, ekonomia (lub w trakcie studiów), - doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego, - umiejętność obsługi programów księgowych, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, - dokładność, sumienność, odpowiedzialność za wykonywane zadania, - komunikatywność, aktywność w działaniu, - mile widziane: znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL.
Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse i rachunkowość, ekonomia (lub w trakcie studiów), - doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego, - umiejętność obsługi programów księgowych, - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, - dokładność, sumienność, odpowiedzialność za wykonywane zadania, - komunikatywność, aktywność w działaniu, - mile widziane: znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wiesława Dębska
Nr telefonu:
693894871
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV zawierające klauzulę " Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ASAJ Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby bieżącej i przyszłych rekrutacji".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9.00 - 16.00