327507
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Kontrola formalno – rachunkowa dokumentów księgowych.
Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
Rozliczanie podatku VAT w transakcjach krajowych i zagranicznych (nabycie wewnątrzwspólnotowe, dostawa wewnątrzwspólnotowa, import, eksport).
Sporządzanie deklaracji podatkowych.
Przygotowanie plików JPK_VAT oraz VAT_UE.
Analiza podatkowa, kalkulacja zaliczki na podatek dochodowy PIT, CIT.
Księgowanie wyciągów bankowych.
Bieżąca kontrola, rozliczanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie amortyzacji.
Księgowanie listy płac i uzgadnianie kont płacowych.
Współpraca z instytucjami publicznymi (US, ZUS, GUS, PIP).
Udział w przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego Spółki.
Miejsce pracy:
Małogoszcz, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse). Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Znajomość aktualnych przepisów podatkowych (CIT, PIT, VAT) oraz ustawy o rachunkowości. Dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem. Mile widziane: Znajomość systemu księgowego Comarch Optima. Znajomość systemów ERP – IMPULS. OFERUJEMY: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B – w zależności od preferencji. Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz prywatna opieka medyczna. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse). Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Znajomość aktualnych przepisów podatkowych (CIT, PIT, VAT) oraz ustawy o rachunkowości. Dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem. Mile widziane: Znajomość systemu księgowego Comarch Optima. Znajomość systemów ERP – IMPULS. OFERUJEMY: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B – w zależności od preferencji. Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz prywatna opieka medyczna. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Nr telefonu:
413861359
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail