StPr/25/1550
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 500 PLN
- wynagrodzenie do ustalenia w zależności od kwalifikacji, doświadczenia kandydata, - stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki, - możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i kursach, - dostęp do branżowych platform edukacyjnych: podatkowych, prawnych.
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wyciągów bankowych. Monitorowanie prowadzonych kas. Przygotowywanie sprawozdań do GUS Księgowanie dokumentów magazynowych. Spinanie dokumentów magazynowych do faktur zakupu. Wykonywanie przelewów, obsługa banków. Księgowanie dokumentów sprzedaży. Monitoring rozrachunków z kontrahentami. Czynny udział w zamknięciu miesiąca i roku zgodnie z KSR. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00 lub 8.00 - 16.00.
Pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
Miejsce pracy:
Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomia
- obsługa programu MS Excel
- dopuszczalni kandydaci w trakcie studiów, doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego, umiejętność obsługi programów księgowych. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Dokładność, sumienność, odpowiedzialność za wykonywane zadania, komunikatywność, aktywność w działaniu, umiejętność pracy w zespole. Mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL.
Inne wymagania:
dopuszczalni kandydaci w trakcie studiów, doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego, umiejętność obsługi programów księgowych. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Dokładność, sumienność, odpowiedzialność za wykonywane zadania, komunikatywność, aktywność w działaniu, umiejętność pracy w zespole. Mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV zawierające klauzulę " Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ASAJ Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby bieżącej i przyszłych rekrutacji" przez link https://www.asaj.pl/kariera
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.asaj.pl/kariera