StPr/2025-09-17/1727
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 860 PLN
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości oraz KPiR, sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) oraz sprawozdań finansowych, dokumentowanie i ewidencja rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), ewidencjonowanie rozrachunków i dokonywanie rozliczeń finansowych, znajomości polskich przepisów podatkowych i prawa bilansowego.
*[Wymiar czasu pracy] : Pełny etat lub niepełny wymiar czasu godzin.
Miejsce pracy:
Mickiewicza 10, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
GRUNTBUDOWA WALDEMAR KRZYK SŁAWOMIR STOPKA s.c.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
- obsługa komputera MS Ofice, znajomość prowadzenia rachunkowości spółek, Finanse, księgowość, kadry i płace z obsługą programów księgowych
- [Umiejętność 2] : Znajomość prowadzenia KPiR [Umiejętność 1] : Obsługa programu ksiegowo - kadrowego Optima ERP
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Znajomość prowadzenia KPiR [Umiejętność 1] : Obsługa programu ksiegowo - kadrowego Optima ERP
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Iwona MICHALIK
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail