KSIĘGOWA/KSIĘGOWY

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna, Hybrydowa
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0530

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
• Samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
• Prowadzenie ewidencji przychodów dla podatników na ryczałcie zgodnie z ustawą o zryczałtowanym podatku dochodowym.
• Rozliczenia podatkowe zgodnie z:
o ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych (m.in. art. 14, art. 22 ustawy PIT),
o ustawą o podatku od towarów i usług (VAT), w tym przygotowanie JPK_VAT na podstawie art. 99 ustawy VAT i przepisów o JPK,
o ustawą Prawo przedsiębiorców (m.in. art. 17 w zakresie obowiązków ewidencyjnych).
• Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
• Sporządzanie deklaracji i plików JPK: JPK_PKPIR, JPK_EWP, JPK_VAT.
• Rozliczenia ZUS zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, w tym ustala

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie

Pracodawca:
MDgroup Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • [Umiejętność 2] : Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych dotyczących PIT, VAT oraz ryczałtu [Umiejętność 1] : Doświadczenie w prowadzeniu KPiR i rozliczeniach ryczałtu min. 1–2 lata. [Inne] : Obsługa kadrowo-płacowa mile widziana, w tym rozliczenia ZUS zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych i zasadami naliczania składki zdrowotnej.


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych dotyczących PIT, VAT oraz ryczałtu [Umiejętność 1] : Doświadczenie w prowadzeniu KPiR i rozliczeniach ryczałtu min. 1–2 lata. [Inne] : Obsługa kadrowo-płacowa mile widziana, w tym rozliczenia ZUS zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych i zasadami naliczania składki zdrowotnej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Małgorzata Bieniek

Nr telefonu:
+48536223350

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 09.12.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 362778
Udostępnij:
Dodano: 09.12.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 362778

Zobacz inne oferty

Do góry