StPr/25/2200
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 7 000 PLN
- wysokość wynagrodzenia będzie uzależniona od stopnia samodzielności i doświadczenia
Zakres obowiązków:
1. wystawianie faktur sprzedaży,
2. dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,
3. księgowanie raportów sprzedaży,
4. monitorowanie stanu należności,
5. naliczanie odsetek od przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych oraz wezwań do zapłaty,
6. prowadzenie obiegu dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,
7. sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów księgowych,
8. kontrola zgodności dokumentów z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
9. przekazywanie dokumentów do podpisu osobom upoważnionym,
10. uzgadnianie poprawności stanów kont księgowych,
11. pomoc w przygotowaniu raportów finansowych i sprawozdań,
12. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań i planów finansowych,
13. przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby Głównej Księgowej,
14. prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
15. archiwizacja dokumentacji księgowej i finansowej.
Miejsce pracy:
Kilińskiego Jana 7, 15-089 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Pracodawca:
Muzeum Wojska w Białymstoku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
- znajomośc pakietu MS Office
- Wymagania niezbędne: 1. minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z zakresem obowiązków lub udokumentowana praktyka w dziale księgowości, 2. wykształcenie kierunkowe (co najmniej średnie) z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii, 3. znajomość ustawy o rachunkowości, 4. dobra znajomość pakietu MS Office, 5. bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, 6. samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe: 1. obsługa programu OPTIMA, 2. otwartość na rozwój zawodowy i udział w szkoleniach, 3. umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkiego podejmowania decyzji.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z zakresem obowiązków lub udokumentowana praktyka w dziale księgowości, 2. wykształcenie kierunkowe (co najmniej średnie) z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii, 3. znajomość ustawy o rachunkowości, 4. dobra znajomość pakietu MS Office, 5. bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, 6. samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe: 1. obsługa programu OPTIMA, 2. otwartość na rozwój zawodowy i udział w szkoleniach, 3. umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkiego podejmowania decyzji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) powinien zawierać informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z t.j. z 2025 r. poz. 277) t.j. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane kontaktowe: nr telefonu lub adres e-mail); 2. List motywacyjny; 3. Podpisane Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć za pomocą poczty elektronicznej na adres [email protected] bądź osobiście do siedziby Muzeum Wojska w Białymstoku mieszczącej się przy ul. Kilińskiego 7 (sekretariat, II piętro) w Białymstoku do dnia 26.09.2025 r. Niekompletne dokumenty aplikacyjne nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 26.09.2025