KSIĘGOWA/Y

KSIĘGOWA/Y

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0085

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
4 666 PLN
+ dodatek za staż pracy ( wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-14:35

Zakres obowiązków:
1. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczących gospodarki materiałowej i środków trwałych oraz ich dekretacja i księgowanie,
2. Księgowanie faktur magazynowych,
3. Bieżące sporządzanie dowodów OT, PT,
4. Prowadzenie ewidencji ilościowo- wartościowej środków trwałych wg kalkulacji środków trwałych oraz ewidencji pozostałych środków trwałych,
5. Sporządzanie planu inwentaryzacji i przeprowadzenie spisów z natury zgodnie z planem oraz udział w spisach z natury zdawczo-odbiorczych i kontrolnych,
6. Rozliczanie inwentaryzacji - rocznego spisu z natury jak też inwentaryzacji zdawczo- odbiorczych i kontrolnych dotyczących magazynów oraz środków trwałych,
7. Sprawdzanie i archiwizowanie dokumentów RW wystawianych przez magazyn oraz przygotowanie dokumentów gospodarki materiałowej i środków trwałych do archiwum,
8. Udział w komisji kasacyjnej, sporządzanie protokołów kasowanego sprzętu, wycena i księgowanie po kasacji,
9. Wpinanie dokumentów dotyczących gospodarki materiałowej i środków trwałych,
10. Sporządzanie sprawozdań wynikających z przepisów.

Miejsce pracy:
Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, ekonomia, rachunkowość
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości (mile widzianane w służbie zdrowia), dobra znajomość zasad pełnej księgowości, dobra znajomość znarzędzi Excel i Word, umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za terminowe wykonywanie zadań, mile widziana znajomość programu Infomedica.


Inne wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości (mile widzianane w służbie zdrowia), dobra znajomość zasad pełnej księgowości, dobra znajomość znarzędzi Excel i Word, umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za terminowe wykonywanie zadań, mile widziana znajomość programu Infomedica.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie należy złożyć do 31.01.2025 r. na adres e-mail: [email protected], tytuł wiadomości: oferta pracy-księgowa/y Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: do 31.01.2025 r.
Dodano: 23.01.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 122977
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 122977

Zobacz inne oferty

Do góry