StPr/25/0085
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
4 666 PLN
+ dodatek za staż pracy ( wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-14:35
Zakres obowiązków:
1. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczących gospodarki materiałowej i środków trwałych oraz ich dekretacja i księgowanie,
2. Księgowanie faktur magazynowych,
3. Bieżące sporządzanie dowodów OT, PT,
4. Prowadzenie ewidencji ilościowo- wartościowej środków trwałych wg kalkulacji środków trwałych oraz ewidencji pozostałych środków trwałych,
5. Sporządzanie planu inwentaryzacji i przeprowadzenie spisów z natury zgodnie z planem oraz udział w spisach z natury zdawczo-odbiorczych i kontrolnych,
6. Rozliczanie inwentaryzacji - rocznego spisu z natury jak też inwentaryzacji zdawczo- odbiorczych i kontrolnych dotyczących magazynów oraz środków trwałych,
7. Sprawdzanie i archiwizowanie dokumentów RW wystawianych przez magazyn oraz przygotowanie dokumentów gospodarki materiałowej i środków trwałych do archiwum,
8. Udział w komisji kasacyjnej, sporządzanie protokołów kasowanego sprzętu, wycena i księgowanie po kasacji,
9. Wpinanie dokumentów dotyczących gospodarki materiałowej i środków trwałych,
10. Sporządzanie sprawozdań wynikających z przepisów.
Miejsce pracy:
Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, ekonomia, rachunkowość
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości (mile widzianane w służbie zdrowia), dobra znajomość zasad pełnej księgowości, dobra znajomość znarzędzi Excel i Word, umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za terminowe wykonywanie zadań, mile widziana znajomość programu Infomedica.
Inne wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości (mile widzianane w służbie zdrowia), dobra znajomość zasad pełnej księgowości, dobra znajomość znarzędzi Excel i Word, umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za terminowe wykonywanie zadań, mile widziana znajomość programu Infomedica.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie należy złożyć do 31.01.2025 r. na adres e-mail: [email protected], tytuł wiadomości: oferta pracy-księgowa/y Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: do 31.01.2025 r.