KSIĘGOWA/Y DS. PFRON/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

KSIĘGOWA/Y DS. PFRON/ PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/2025-09-16/1704

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Wymagane dokumenty należy składać: email [email protected] lub [email protected] W widocznym miejscu należy umieścić napis : "księgowa/y ds. PFRON.

Zakres obowiązków:
1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych.
2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON.
3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON.
4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON.
5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia.
6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców.
7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych.
8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON.
9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON.
10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe.
11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej.
12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych.
13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań.
14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji.
16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.

Miejsce pracy:
MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, admonistracja publicznai inne pokrewne
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej, umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, komunikatywność, umiejętność pracy z klientem, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność, posiadanie obywatelstwa polskiego, - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami, - znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne), - staż pracy co najmniej 1 rok ( doświadczenie w księgowości ), - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Inne wymagania:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej, umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, komunikatywność, umiejętność pracy z klientem, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność, posiadanie obywatelstwa polskiego, - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami, - znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne), - staż pracy co najmniej 1 rok ( doświadczenie w księgowości ), - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Olszak

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 17.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 315929
Udostępnij:
Dodano: 17.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 315929

Zobacz inne oferty

Do góry