StPr/25/0928
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
• prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
• przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
• przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
• przygotowywanie pism do urzędów
• sporządzanie umów o pracę, zlecenie, dzieło oraz rozwiązywanie tych umów czy aneksów do tych umów,
• potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
• archiwizowanie dokumentów
Miejsce pracy:
Leśna 96, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
SIEDLECKIE STOWARZYSZENIE POMOCY OSOBOM Z CHOROBA ALZHEIMERA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- certyfikat księgowego, biegła obsługa komputera (Internet, MS Office), obsługa urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mateusz Hapunowicz
Nr telefonu:
451-590-505
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail