StPr/25/0714
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 600 do 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia w księgach rachunkowych; dekretowanie dokumentów zgodnie z Budżetem zadaniowym oraz zakładowym planem kont; księgowanie dodwodów księgowych w systemie finanansowo-księgowym; sprawdzenie faktur pod względem rachunkowym; rozliczanie krajowych podrózy służbowych, prowadzenie rejestru dotacji dla gmin na zadania zlecone; sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych; obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu "TREZOR" oraz obsługa programu NBE, Płatnik; sporządzanie list płac; prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników; badanie złożonych sprawozdań finansowych komitetów wyborczych pod względem formalno-rachunkowym /przychody i wydatki/ na cele wyborcze, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów oraz przygotowanie opinii, ocen i wniosków w sprawie przyjęcia bądź odrzucenia sprawozdania i przedkładanie ich Komisarzowi Wyborczemu.
(Godz. pracy: 7:30-15:30)
Miejsce pracy:
Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Pracodawca:
Krajowe Biuro Wyborcze - Delegatura w Białej Podlaskiej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja
- wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; ukończone osiemnaście lat życia; pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie: wyższe, preferowane: ekonomia, administracja, biegła znajomość pakietu Microsoft Office; znajomość ustawy o finansach publicznych; znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych; znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych, znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej; znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych; Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego; programu Płatnik; Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR. Mile widziane: umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, terminowość i dokładność; umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność redagowania pism urzędowych
Inne wymagania:
wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; ukończone osiemnaście lat życia; pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie: wyższe, preferowane: ekonomia, administracja, biegła znajomość pakietu Microsoft Office; znajomość ustawy o finansach publicznych; znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych; znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych, znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej; znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych; Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego; programu Płatnik; Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR. Mile widziane: umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, terminowość i dokładność; umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność redagowania pism urzędowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Adamiak
Nr telefonu:
573-958-593
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail