StPr/25/0623
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w układzie klasyfikacji budżetowej,
2. obsługa systemu łączności elektronicznej z bankiem,
3. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urzędem Skarbowym,
4. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną,
5. opracowywanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
6. wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i innych przepisów związanych z wynagrodzeniami.
Miejsce pracy:
1 Maja 18, 43-246 Strumień, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Strumieniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera, znajomość programu Płatnik, asertywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność koordynacji działań w firmie, znajomość przepisów i programów księgowych
- [Inne] : Wymagane jest co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej lub jednostce samorządu terytorialnego
Inne wymagania:
[Inne] : Wymagane jest co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej lub jednostce samorządu terytorialnego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Maciąg
Nr telefonu:
33 8571 460
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon