KSIĘGOWY

KSIĘGOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/jokr/24/1087

Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPiR. Prowadzenie ksiąg podatkowych, sporządzanie wymaganych przepisami deklaracji. Z zakresu kadr i płac sporządzanie list płac oraz deklaracji do ZUS.

Miejsce pracy: Dąbrowskiego 46/3, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca: Elżbieta CAŁUS
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku - min. 3 lata, znajomość przepisów podatkowych, programów Rewizor i Rachmistrz oraz Płatnik, samodzielność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślo0ny) lub umowę zlecenie lub B2B - do uzgodnienia z pracodawcą


Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku - min. 3 lata, znajomość przepisów podatkowych, programów Rewizor i Rachmistrz oraz Płatnik, samodzielność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślo0ny) lub umowę zlecenie lub B2B - do uzgodnienia z pracodawcą

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Całus

Nr telefonu:
534 049 006, 512 448 332

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
kontakt z pracodawcą telefoniczny - 534 049 006, 512 448 332 lub mailowy - [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Dodano: 12.10.2024, 21:47
ID ogłoszenia: 25327
Udostępnij:
Dodano: 12.10.2024, 21:47
ID ogłoszenia: 25327

Zobacz inne oferty

Do góry