Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPiR. Prowadzenie ksiąg podatkowych, sporządzanie wymaganych przepisami deklaracji. Z zakresu kadr i płac sporządzanie list płac oraz deklaracji do ZUS.
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 46/3, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca: Elżbieta CAŁUS
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku - min. 3 lata, znajomość przepisów podatkowych, programów Rewizor i Rachmistrz oraz Płatnik, samodzielność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślo0ny) lub umowę zlecenie lub B2B - do uzgodnienia z pracodawcą
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku - min. 3 lata, znajomość przepisów podatkowych, programów Rewizor i Rachmistrz oraz Płatnik, samodzielność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślo0ny) lub umowę zlecenie lub B2B - do uzgodnienia z pracodawcą
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Całus
Nr telefonu:
534 049 006, 512 448 332
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
kontakt z pracodawcą telefoniczny - 534 049 006, 512 448 332 lub mailowy - [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN