StPr/25/1788
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
-
Miejsce pracy:
Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- doświadczenie - 5 lat
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, rachunkowość. Doświadczenie 5 lat w tym 3 lata w administracji publicznej-księgowość. Znajomość przepisów dotyczących oświaty i ośrodka pomocy społecznej w zakresie wydatków. Mile widziane: znajomość rozliczania programów z funduszy europejskich.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, rachunkowość. Doświadczenie 5 lat w tym 3 lata w administracji publicznej-księgowość. Znajomość przepisów dotyczących oświaty i ośrodka pomocy społecznej w zakresie wydatków. Mile widziane: znajomość rozliczania programów z funduszy europejskich.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, świadectwo pracy, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe, oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy