Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 400 do 7 000 PLNZakres obowiązków:
-Współpraca w opracowaniu wewnętrznych uregulowań w zakładzie (np. regulaminy, instrukcje, zarządzenia)
-Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Zakładu
-Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych -Terminowe sporządzanie przelewów
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
-Archiwizacja dokumentów z zakresu prowadzonych spraw
-Sporządzanie deklaracji VAT
-Naliczanie podatku CIT.
Miejsce pracy: Kolejowa 25, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca: ZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W POLKOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: (rachunkowość, ekonomia, finanse publiczne)
- Minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinach: finanse, rachunkowość. Umiejętności i uprawnienia: znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy po podatku dochodowym od osób prawnych oraz od osób fizycznych, znajomość zasad prowadzenia księgowości w samorządowym zakładzie budżetowym, umiejętność obsługi Microsoft Office (Word, Excel). -Obywatelstwo polskie; -Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; -Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; -Brak nałożonych kar związanych z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; -Nieposzlakowana opinia. KWESTIONARIUSZ OSOBY NA STRONIE https://bip.polkowice.eu/zkm,m,1220,rekrutacja.html
Inne wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinach: finanse, rachunkowość. Umiejętności i uprawnienia: znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy po podatku dochodowym od osób prawnych oraz od osób fizycznych, znajomość zasad prowadzenia księgowości w samorządowym zakładzie budżetowym, umiejętność obsługi Microsoft Office (Word, Excel). -Obywatelstwo polskie; -Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; -Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; -Brak nałożonych kar związanych z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; -Nieposzlakowana opinia. KWESTIONARIUSZ OSOBY NA STRONIE https://bip.polkowice.eu/zkm,m,1220,rekrutacja.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Bielik
Nr telefonu:
765065603
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv,podanie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail