StPr/25/1066
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Praca poniedziałek- piątek 7.30-15.30
Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości M-GOPS w Zelowie .
2. Przygotowanie dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w sposób zapewniający prawidłowe, terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej, budżetowej, operacji finansowych, prowadzenie księgowości
i sprawozdawczości w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych do GUS. ZUS, KOBiZE i innych.
3. Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i uchwalonym harmonogramem realizacji dochodów i wydatków w M-GOPS w Zelowie.
4. Kontrolowanie terminowego zgłaszania do organów egzekucyjnych w celu ściągania należności dochodzenia roszczeń spornych.
Miejsce pracy:
Piotrkowska 12, 97-425 Zelów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Pracodawca:
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wspomaganie obsługi procesów księgowych
- współpraca w zespole, odporność na stres, obsługa komputera z zakresu korzystania z aplikacj biurowych
Inne wymagania:
współpraca w zespole, odporność na stres, obsługa komputera z zakresu korzystania z aplikacj biurowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krystyna Pawlak
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: poniedziałek-piatek, Godziny : 7.30-15.30