KSIĘGOWY

KSIĘGOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 820 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1211

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych;
2. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów;
3. Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi;
4. Opracowywanie projektu planu wydatków i dochodów budżetowych;
5. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych;
6. Stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków;
7. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia spraw finansowych, rachunkowych, płacowych;
8. Czuwanie pod względem finansowym nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę;
9. Obsługa płacowa, w tym sporządzanie list płac, zgłaszanie do ubezpieczeń ZUS i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, rozliczeń składek PPK;
10.
Terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego;
11. Przygotowanie zestawień pomocniczych i płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych;
12. Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników;
13. Opracowywanie harmonogramu inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów, rozliczanie inwentaryzacji;
14. Rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, naliczanie odpisów;
15. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych w sposób zabezpieczający je przed niedozwolonymi zmianami, nieupoważnionym rozpowszechnianiem, uszkodzeniem lub zniszczeniem;
16. Zapewnienie przechowywania i archiwizowania dokumentów, a także należyta ochrona danych;
17. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy;
18. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej;
19. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, należą do kompetencji księgowego.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej BIP http://gops.somonino.ibip.pl/public/?id=271969

Miejsce pracy:
Witosławy 2/A, 83-314 Somonino, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Pracodawca:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOMONINIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe
  • bardzo dobra obsługa komputera
  • Niezbędne wymagania od kandydatów: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3.wykształcenie: 1)średnie lub średnie branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, o odpowiednim profilu z 2 letnim stażem pracy; 2)wyższe, w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska. 4.nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5.posiada umiejętność podejmowania decyzji. Wymagania dodatkowe: 1. Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych - w tym doświadczenie na stanowisku księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego lub pracownik działu księgowo-finansowego jednostki budżetowej 2. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: 1) Ustawa o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy; 2) Ustawa o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 3) Ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; 4) Ustawa o ordynacji podatkowej; 5) Ustawa od podatku od towaru i usług; 6) Ustawa o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi do tej ustawy 7) Ustawa o podatku dochodowego od osób fizycznych; 8) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; 9) Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych; 10) Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; 11) Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 12) Kodeks pracy; 13) Ustawa o pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3. Posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; 4. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; 5. Biegła obsługa komputera, arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych, płacowych, programu Płatnik oraz urządzeń biurowych; 6. Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu; 7. Umiejętność organizacji pracy własnej; 8. Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność; 9. Komunikatywność, cierpliwość, empatia, umiejętność pracy w zespole; 10. Wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia. Informacja szczegółowa na stronie internetowej BIP: http://gops.somonino.ibip.pl/public/?id=271969


Inne wymagania:
Niezbędne wymagania od kandydatów: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3.wykształcenie: 1)średnie lub średnie branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, o odpowiednim profilu z 2 letnim stażem pracy; 2)wyższe, w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska. 4.nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5.posiada umiejętność podejmowania decyzji. Wymagania dodatkowe: 1. Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych - w tym doświadczenie na stanowisku księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego lub pracownik działu księgowo-finansowego jednostki budżetowej 2. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: 1) Ustawa o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy; 2) Ustawa o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 3) Ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; 4) Ustawa o ordynacji podatkowej; 5) Ustawa od podatku od towaru i usług; 6) Ustawa o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi do tej ustawy 7) Ustawa o podatku dochodowego od osób fizycznych; 8) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; 9) Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych; 10) Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; 11) Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 12) Kodeks pracy; 13) Ustawa o pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3. Posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; 4. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; 5. Biegła obsługa komputera, arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych, płacowych, programu Płatnik oraz urządzeń biurowych; 6. Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu; 7. Umiejętność organizacji pracy własnej; 8. Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność; 9. Komunikatywność, cierpliwość, empatia, umiejętność pracy w zespole; 10. Wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia. Informacja szczegółowa na stronie internetowej BIP: http://gops.somonino.ibip.pl/public/?id=271969

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Ulaczyk

Nr telefonu:
587432377

Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny; 2.kwestionariusz osobowy wg załącznika, 3.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 4.oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5.oświadczenie o braku przeciwwskazań w stanie zdrowia do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, 6.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem, 7.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 8.Mile widziane dokumenty: a.referencje (o ile kandydat posiada); b.kserokopia certyfikatów/ zaświadczeń ukończenia szkoleń. c.dokumenty poświadczające wymagany staż pracy - kopie świadectw pracy, d.kopie dokumentów poświadczające wykształcenie. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Somoninie lub przesłanie pocztą na adres ośrodka (83-314 Somonino, ul. Witosławy 2A) z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko od Księgowego do Głównego Księgowego w terminie do dnia 12 listopada 2025 r. roku do godz. 9:00 (decyduje data wpływu do GOPS) Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej BIP http://gops.somonino.ibip.pl/public/?id=271969

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: pon - pt, Godziny : 8-14.30
Dodano: 31.10.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 343721
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 343721

Zobacz inne oferty

5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
5 000 PLNbrutto
Dodano: 6 godz. temu
5 700 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
5 700 PLNbrutto
Dodano: 6 godz. temu
5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Kalisz Pomorski
5 500 PLNbrutto
Dodano: 6 godz. temu
6 200 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
6 200 PLNbrutto
Dodano: 6 godz. temu
6 088,95 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Kościan
6 088,95 PLNbrutto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry