StPr/25/0613
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 500 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Sporządzanie not księgowych, naliczanie i ewidencjonowanie odsetek od nieterminowych wpłat, weryfikacja formalno-rachunkowa otrzymanych dokumentów.
Miejsce pracy:
KOMUNARDÓW 10, 05-402 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe
- Wykształcenie: średnie, kierunek/specjalność: ekonomiczne [Godziny pracy]: 08:00-16:00 [Okres zatrudnienia]: 3 m-ce + możliwość dalszego zatrudnienia
Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie, kierunek/specjalność: ekonomiczne [Godziny pracy]: 08:00-16:00 [Okres zatrudnienia]: 3 m-ce + możliwość dalszego zatrudnienia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kamila Zaborowska
Wymagane dokumenty:
CV

Zaloguj się przez Facebook