StPr/25/2958
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 850 PLN
wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie z pracodawcą, uzależnione jest od umiejętności i doświadczenia kandydata. Pracodawca oferuje: - pakiet benefitów pozapłacowych: Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i przejrzyste warunki finansowe, - elastyczny czas pracy ( rozpoczynamy pracę w godz 7.00-9.00), - dostęp do nowoczesnych technologii i systemów IT, - partnerską współpracę bez korporacyjnych struktur, - zatrudnienie w stabilnej firmie o 40-letniej tradycji.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie kompleksowej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży.
- Tworzenie miesięcznych bilansów, rachunków, zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i rozrachunków.
- Komunikacja z instytucjami zewnętrznymi- bankami, US, ZUS, GUS, NBP.
- Przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu.
Miejsce pracy:
Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
ASSEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, rachunkowość lub pokrewne
- - minimum rok doświadczenia w pracy na danym stanowisku, - dobra znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego, - dobra znajomość przepisów VAT dla transakcji zakupu i sprzedaży krajowej oraz zagranicznej w UE i poza UE, - umiejętność sporządzania deklaracji VAT, CIT, PIT - dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS EXEL, - znajomość transakcji WNT, WDT, import, export, zakup krajowy, sprzedaż krajowa. Mile widziane: - umiejętność samodzielnego sporządzania bilansu, rachunków wyników, cash flow, zestawień w kapitale i informacji dodatkowych, zgodnie z ustawą o rachunkowości - znajomość języka angielskiego - A2.
Inne wymagania:
- minimum rok doświadczenia w pracy na danym stanowisku, - dobra znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego, - dobra znajomość przepisów VAT dla transakcji zakupu i sprzedaży krajowej oraz zagranicznej w UE i poza UE, - umiejętność sporządzania deklaracji VAT, CIT, PIT - dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS EXEL, - znajomość transakcji WNT, WDT, import, export, zakup krajowy, sprzedaż krajowa. Mile widziane: - umiejętność samodzielnego sporządzania bilansu, rachunków wyników, cash flow, zestawień w kapitale i informacji dodatkowych, zgodnie z ustawą o rachunkowości - znajomość języka angielskiego - A2.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
kasprzycka.j@assel.pl
Wymagane dokumenty:
- CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail