KSIĘGOWY/A - SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH

KSIĘGOWY/A - SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2566

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
opracowywanie, dekretowanie i kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym
oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych, w szczególności w zakresie: gospodarowania majątkiem, materiałami oraz obrotem gotówkowym,
prowadzenie odrębnej ewidencji majątku oraz sprawozdawczości w tym zakresie,
prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,
przygotowywanie, sprawdzanie oraz edytowanie przelewów elektronicznych w systemie księgowym i bankowym,
udział w okresowym ustalaniu i sprawdzaniu drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów
i pasywów oraz w sporządzaniu wyceny aktywów i pasywów oraz ustalaniu wyniku finansowego
Docelowo umowa na czas nieokreślony.



Miejsce pracy:
Zielona 8, 61-851 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH w Poznaniu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
  • sumienność, odpowiedzialność , zaangażowanie, KOMUNIKATYWNOŚĆ, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe, dobra organizacja pracy własnej
  • Wykształcenie wyższe przy stażu pracy minimum 2 lata na stanowisku księgowym, lub wykształcenie średnie przy stażu pracy minimum 3 lata na stanowisku księgowym, Umiejętności: praktyczna umiejętność stosowania przepisów: Ustawa o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o podatku od towarów i usług, dotyczących KŚT oraz amortyzacji, otwartość na naukę i rozwój zawodowy, zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Mile widziane doświadczenie w administracji publicznej lub samorządowej, Inne wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe przy stażu pracy minimum 2 lata na stanowisku księgowym, lub wykształcenie średnie przy stażu pracy minimum 3 lata na stanowisku księgowym, Umiejętności: praktyczna umiejętność stosowania przepisów: Ustawa o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o podatku od towarów i usług, dotyczących KŚT oraz amortyzacji, otwartość na naukę i rozwój zawodowy, zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Mile widziane doświadczenie w administracji publicznej lub samorządowej, Inne wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
61 6486084

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV, świadectwo pracy, list motywacyjny kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, oświadczenia: 1) o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2) o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 3) o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych, osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kandydaci nie będą wzywani do uzupełnienia wymaganych dokumentów, zaproszeni do udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną kandydaci spełniający wymagania formalne, stosowane będą następujące metody i techniki naboru: - praca na dokumentach złożonych przez kandydatów, - rozmowa i/lub pisemna weryfikacja kwalifikacji i znajomości wymagań dodatkowych, Ocena kwalifikacji kandydatów odbywać się będzie w miesiącu październiku/ listopadzie 2025 r., w terminie określonym po otrzymaniu aplikacji. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Termin i miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 07.10.2025r., do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do kancelarii ZDP) dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. miejsce składania dokumentów: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, Kancelaria pokój 026, parter budynku. Dokumenty należy umieścić w kopercie oznaczonej: Specjalista ds. księgowych. Informacje o przebiegu postępowania pod numerem tel. 61 8590 213, 61 6486084 - dział kadr i płac. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na: stronie internetowej BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu (bip.zdp.poznan.pl), tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu., Godziny : 8-14
Dodano: 20.09.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 319367
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 319367

Zobacz inne oferty

Do góry